måndag 2 januari 2012

Träningsmål 2012

I april sprang jag intervaller upp för strupen, ca 1,2 km rätt upp för berget.
Det var stort!
Nytt år och nya löften. Eller? 
Jag har inte många mål, och de som jag har gäller framför allt träning.
Först och främst: 
-Jag ska fortsätta som tidigare. Fyra pass i veckan, två kondition och två styrka
Sen ska jag:
-Satsa mer på löpningen
-Tidigt i vår komma runt milen
-Springa 5 km under 30 minuter
och sist men inte minst
-Springa Tjejmilen i Stockholm i september 

2011 var mitt livs bästa träningsår, hoppas på att 2012 blir lika bra!

Kika in imorgon, lottar ut de sista sakerna i samarbete med butik Sköna Rum då! Stor vill-ha-stämpel på dom!

7 kommentarer:

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Jätteskoj att se dig idag!

Kanske kan ta och träna tillsammans någon dag framöver :)

Jag har ju inte kört några pass än så länge - men det skulle vara skoj med spinning eller bodypump (har de det förresten?). Jag tränade ju en väldans mamma för några år sen, bodde i princip på gymmet så jag saknar vissa pass en del :)

Förresten... ska vi få ihop den där fikan med Marica någon dag? ;)

Kramis

Nazima sa...

Jättebra träningsmål! För egen del hoppas jag kunna köra 2 träningspass/vecka istället för. ett. Svårt att hinna med mer när man har småbarn, men mitt mål är 2ggr/vecka. Ska bli spännande och se vad du ska lotta ut! Tack för din fina hälsning hos mig!
KRAM

Marica sa...

Jaa jag vill fika era hurtbullar :)

Vem ska du springa tjejmilen med?

Sov gott, jag pluggar väl en stund till jag ;)

Kram

Vardaxlyx sa...

Gillar dina träningsmål! Du kommer att fixa dem med bravur! Kramkram så syns vi imorgon för tävlingen vill jag vara med

Madeleine sa...

Nu blev jag inspirerad! Kanske ska även jag sätta upp ett träningsmål i år!? Har lämnat ett tufft 2011 efter mig, som har resulterat till både dålig kondition och några för många extra kilon...

Ha en skön kväll!

/ Madde

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Vaknade i natt med halsont. Inte så roligt. Hoppas att det går över väldigt snabbt, vill inte bli sjuk.

Nyår var väldigt mysig. Var in till min bror och hans familj och åt väldigt god mat. Oxfile och potatisgratäng. Sen vid halv 10 åkte vi hem och tolvslaget sov både jag och Micke som grisar. Så är det att fira nyår som småbarns föräldrar. Men det blev nytt år trots att man sov på tolvslaget :)

Hur hade ni det?

Början på året har varit bra. Var en sväng på stan igår och böt en julklapp till Svante. Sen på eftermiddagen kom Ann och Magnus med sina 3 tjejer och fikade lite.
Nyårsdagen gjorde vi inte många knop här hemma. Tittade på en film.

Idag har jag som sagt bokat in en fika med en kompis. Resten av veckan är lugn. Får se vad som utvecklas med mitt halsont om man blir förkyld eller nåt sånt tråkigt.

Hur ser din vecka ut?

Kramar!

Gaymasen sa...

Härligt med sådana ambitioner. Du är duktig. :-)

Och ja det ska bli skitskoj att se sen, haha. Ont gjorde det. Men roligt var det. ;-)

Kramis!