söndag 20 maj 2012

photo a day - breakfast

Photo a day - 2. Breakfast.
Frukost. 
Den bästa måltiden på dagen enligt mig. Mina frukostvanor är ganska enformiga. En tallrik gröt. Ett ägg. Kokt eller äggröra. En kopp kaffe. Thats it. Jag har väl helt enkelt hittat det som passar mig bäst. Idag pimpade jag gröten med en näve blåbär, mums!
Men nu kommer sommaren. Då brukar jag tröttna på gröten. A-fil, frukt/bär och min egen musli lär det bli då.

Så här ser min frukost ut hemma. Men de allra flesta dagarna äter jag frukost på jobbet. Då får vi buffe uppdukat. 
Fil, youghurt, gröt, frukt, nybakat bröd, pålägg och ibland ägg. 
Riktig lyx är det!
Ska visa er det med någon dag. 

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

KRAM på er!

Inga kommentarer: