måndag 18 juni 2012

bloggträff del II



VÄLKOMNA HEM TILL MARIA!








Jag bara älskar golvet








Vi har samma tapet i våra sovrum Maria och jag. Så kan det bli när man är två som älskar blått och vitt!

Lilla Svantes rum


Efter Smultrongården styrde vi bilen hem till Maria och hennes underbara hem. Jag har följt deras husbygge från början och det var så himla roligt att äntligen få komma dit. Se allt i verkligheten. Och vilket hus sen. Rena rama drömmen. 

Man svängde av från vägen och in på en grusväg. Efter en pyttebit så låg det där. Med sitt perfekta läge mot åkrar och golfbanan. Jag blev helt sjuk. Så himla fint!

Känslan höll i sig när vi kom innanför dörren. Vilket vackert och trevlig hem. Helt i min smak. 
Vi gick husesyn med kamerorna i högsta hugg. 

Jag låter bilderna tala för sig själva.
Och jag kan ju inte förneka att mina husbyggar-drömmar väcktes ännu mer.
Jag skulle kunna "stjäla" Marias hus rakt av, hihi!

En vecka till på sockerutmaningen har gått. Två kvar. 
Ger er en uppdatering senare om hur det går!

KRAM

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad det värmer att läsa dina ord! TACK fina du!

Idag fortsätter jag att "deppa" över detta väder. Skit väder på ren svenska. Det får bli en lunch på Ikea med en kompis idag.

Vad gör du?

Kram!

Madeleine Berglund sa...

Vad kul att se bilder från er bloggträff =D

jenny sa...

Ja, det var fina bilder. Vilken duktig fotograf du är.

Pyttianna sa...

Så himla fint hon har det då! inte lite avis!!! :)
Låter som du haft en toppenhelg!

Kram!