söndag 10 juni 2012

photo a day - daily routine

Photo a day - Daily routine

Dagliga rutiner. Sådana har jag ganska många. Men den allra heligaste är denna. Frukosten. Jag är väldigt beroende av frukost, helst ganska precis när jag gått upp ur sängen. Bilden gör sig inte riktigt rättvisa. En riktigt lyxfrukost. Så här ser inte min dagliga frukost ut, hihi. Gröt, ett ägg och kaffe duger för mig. Eller gröt och nybakat bröd på jobbet.

Äter ni frukost?

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

---
Syskonen har åkt och det är kännbart tomt... Vilar i soffan och laddar för matlagning och tvätt ikväll. Det är vår söndag det!

KRAM

1 kommentar:

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen) sa...

Jag älskar porslinet! Är det från H&H? Jag har en vit tallrik därifrån som ser likadan ut :)