söndag 3 juni 2012

photo a day - favourite

Photo a day - Favourite.
Favoriter har jag många. Man kan hitta favoriter i så mycket och i så många. Men det här är min allra senaste favorit...

Jag fick en så fin födelsedagspresent när jag fyllde år. Sommar med systrarna von Sydow. Det räckte med att se framsidan för att förstå boken skulle bli min nya favorit. Den känslan blev ännu starkare när jag väl öppnade boken. 
Helt  ljuvliga bilder, fin text och massor med härliga recept. 
Jag kan bläddra hur länge som helst...

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

---
Idag ska vi fira en liten tvååring. Ska bli jättemysigt. Synd bara på vädret. Hade sett fram emot ett kalas i deras härliga trädgård!

KRAM

2 kommentarer:

Sofi sa...

Ja men Grattis i efterskott! Jag har ju som sagt varit dålig på att både blogga och kika in till alla den senaste tiden och då missar man ju en del viktiga saker! Som din födelsedag tex:(
Så stort Grattis i efterskott! och tack för boktipset:)
Kram på dig

Snäckskalsdalen. sa...

Den boken står på min önskelista! Kul att höra att du tycker den är fin och bra!
Agneta kram