onsdag 27 juni 2012

photo a day - in your bag

Photo a day - In your bag.

Jag hade betydligt färre saker i min väska än vad jag trodde. Färre saker än vad som är likt mig. Å andra sidan är inte just den här väskan så stor.

Plånbok, nycklar till jobbet, huvudvärkstabletter, en penna, namnskylt, ett hopvikt papper och några kvitton. 
Ja, mycket mer behöver jag ju faktiskt inte.

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

---
Onsdag
Snart dag för helg. Snart dags för semester. Jag räknar ner!
KRAM

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Go kväll!!
Hon är 7 vår lilla tjej. Och eftersom vi bara har en så kommer hon ju alltid att vara minst;)
39 i temp ikväll med, hu! Fryste in saft till isglass till henne så hn har nog ätit 7 st idag, hi hi.
Hoppas på bättring imorgon!
Hmm, min handväska innehåller halva hemmet tror jag, skulle nog inte våga tömma ut den offentligt;)
Går du på semester snart då?
Kram Anna