söndag 11 augusti 2013

resultat, balans och kapacitet - föreläsning med Mårten Nylén

Innan vi åkte till Barcelona fick jag nys om att super-PT:n Mårten Nylén skulle komma och föreläsa här i Skövde. Det får man ju bara inte missa. Ska blir jätteroligt att få lite ny träningsinspiration och tips från ett riktigt proffs.


Jag och sambon följde slaviskt den här säsongen av Biggest Loser. Vi imponerades och riktigt kände med deltagarna. Vilka prestationer de gjorde. Helt makalöst och så himla grymt!! När man såg dom på finalen sen trodde man knappt det var sant.

Jag imponeras så av folk som förändrar sina livsstilar och hittar en hälsosam balans i sitt liv. Av de som har i´viljan att förändra.

Även Emma, som jag numera följer på Instagram kommer delta på föreläsningen och berätta om sina erfarenheter. Vilken resa hon har gjort, så jäkla grymt!!

Jag ser fram emot en toppenkväll!
Biljetter kan ni köpa HÄR.

Slö söndag här. Jag koncentrerar mig mest på att kurera min förkylning. Dumma den!

KRAM

Inga kommentarer: